snowdusk

Just your typical working human during the day | computer nerd/DJ at night | DJ at Tilderadio - Internet radio streamed by and for users of the Tildeverse tilderadio.org - tildeverse.org - JOIN US NOW! | ❀️ nature, animals, environment, music, UNIX | Physically in Toronto-ish, Canada but my heart belongs to the world πŸŒŽβ€οΈπŸ³οΈβ€πŸŒˆπŸ΄

snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@xiled πŸ₯·πŸ‘πŸ’’

1 day ago
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@gemlog no.. it's hard wood! But thank God I have a futon lying around and so that's what I've been sleeping on (under those sheets). I am used to sleeping on futons and so no problem. I have actually been thinking of getting rid of my bed and just settle with this futon. Such a spacesaver!!

1 day ago
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@gemlog yeah we decided to take it easy. We have the old house until April haha I am so tired of moving and this is why this time we decided to take is super easy hahaha

1 day ago
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@gemlog no not done 100% yet. only 50% i think LOL all the big stuff/furnitures are still in the old place. we will be moving them this saturday. we only moved the ones we could carry easily lol

1 day ago
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

I am still in the middle of a move πŸ€¦β€β™‚οΈ Half of my stuff are still in the old house haha I don't have a bed, i don't have a desk yet. We will be moving whatever is remaining and useful/urgent from our old house to the new one this coming Saturday. I was going to do my tuesday night show on tilderadio, literally on the floor, but it took too long for me to set up my equipment and so I said 'screw it!' LOL πŸ€ͺ I will try to do my tilderadio show this coming saturday if the move leaves me with some energy.. if not, Sunday night for sure! πŸ€ my life on the floor πŸ’’ πŸ˜‚

1 day ago
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

HI!!! πŸ™ŒπŸ» Sorry Fediverse I have been AWOL πŸ€¦β€β™‚οΈ I'm fine. How are you? ✌️

1 day ago
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

I think im having a panic attack oh dear lol 🦌

February 19, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@pizza_pal haha welcome to the club πŸ˜±πŸ’¦πŸ’¦ i miss beavis and butthead πŸ’©

February 19, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

2 weeks ago my BP reading was 153/102 and I was extremely calm πŸ˜… i had just been subjected to some stressful stuff a few hours ago and now I could literaaly hear my hear pounding and my face inflates/deflates as it pounds lol πŸ₯ im such a mess πŸ”₯ started taking meds last week so it’s probably a good thing πŸ‘ still trying to fall asleep here the noise my heart makes is not helping πŸ€¦β€β™€οΈ

bloodpressureok.com/reading/15

February 19, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

I’m super paranoid about my heart right now πŸ˜°πŸ’¦πŸ’¦ oh it’s just the hypochondriac me talking 😝 trying to fall asleep here πŸ’€

February 19, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

So this explains the issues I have been complaining about my macbook pro keyboards!! πŸ€¦β€β™‚οΈ I'm hoping Apple would be so kind enough to also fix my neverending white band flickering on the touchbar.. this issue could be related to the keyboard problem πŸ™ Made an appointment with the nearest Apple Store Genius Bar for Monday. I am hoping they don't keep my macbook pro too long πŸ€

support.apple.com/en-ca/keyboa

February 19, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

BIG YAAAAY for robots today πŸ€– πŸ‘πŸ‘πŸ‘

February 18, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@deepend thank you Great Leader! πŸ™Œ

February 18, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@jack thank you so much my friend πŸ™

February 18, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@controlfreak thank you so much for doing this! πŸ™ I hope you had a great time! πŸ’ƒ πŸ•Ί 🎢

February 18, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

Hello fans ✌️

I will have to cancel the Intergalactic show again tonight.... and for this weekend 😭 so sorry. I've been very busy with my move lately but I think I will be ready to livestream my show from the new place starting Monday night next week. Thank you for your patience ✌️

in the meantime, please don't forget to take a look at our schedule for all of our awesome shows on Tilderadio and if you'd like please subscribe! ✌️

tilderadio.org/schedule

February 16, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@gemlog I will definitely play them next week!!! ✌️✌️

February 16, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@gemlog awww thank you for so much for this πŸ™ these are awesome requests πŸ‘πŸ‘ esp. the ZaZa one ... kinda cute... I unfortunately will have to cancel tonight's show because it looks like I will be home from my move well after my show starts 😭 so sorry. I am just about to make the announcement now ✌️✌️

February 16, 2021
snowdusk shared a status by gemlog

@snowdusk 's Intergalactic Wasabi Hour is 80's dork and early on Wednesday mornings UTC at 01:00
You have like 5 hours to make up your mind! :-)
Listen: tilderadio.org/
Chat: tilde.chat/
Requests!
Za Za - Zauberstab 4:00
youtube.com/watch?v=jBm5Eh_loB
Ariel Rot - Debajo Del Puente
youtube.com/watch?v=gWew1_CB5_

February 16, 2021
snowdusk
snowdusk@tilde.zone

@gemlog Good looks/style accounts for 99% to get my vote 😍 LOL

February 16, 2021